Juiced Scrambler EBike Review

De CityScramber van Juiced Bikes is een e-bike in retrostijl met een motorframe, een bananenzadel voor twee rijders, een draagvermogen van 125 kg en een snelle topsnelheid van 28 mph.

Fietscategorie: Klasse 3 Trapondersteuning Met Throttle On Demand Tot 28mph

De klasse 3-fiets heeft zowel trapondersteuning als een gaspedaal. Geautomatiseerde trapondersteuning ondersteunt de cadans van de rijder, terwijl een gashendel op het stuur de snelheid verhoogt tot 28 mph. Deze fiets heeft een hogere maximale snelheid die mogelijk niet in alle steden legaal is.

Het Is Voor: E-bike-rijders In Motorstijl Die Pedaalvrij Willen Rijden Zonder Hulp Van Het Gaspedaal

CityScrambler is geweldig voor rijders die met snelheden van meer dan 20 mph door de stad willen rijden Lange, brede stoel is comfortabel en het beste voor licht trappen of alleen gas geven
Frame in motorstijl kan licht offroad- en onverharde paden mooi
aan Ontworpen om twee rijders comfortabel te vervoeren, maar heeft beperkte laadruimte

Fietsspecificaties

  • Motor- 750w Bafang achternaafmotor, 80Nm
  • Batterij- 13 of 19,2 Ah Extended Range 52volt Batterijen
  • Controller- 20 Amp piekcontroller
  • Remmen – Hydraulische 180 mm schijfremmen
  • Computergeavanceerd matrix lcd-scherm
  • Front Coil Verende voorvork – Vork
  • Power- Twist Throttle en Pedal Assist
  • Banden- Innova Racebanden 51 cm bij 11 cm
  • Shimano 7-speed vrijloop – Componenten
  • Verlichting – Geïntegreerd LED-koplicht van 1050 lumen; AA Batterij aangedreven achterlicht
  • Zadel – Comfortabel lang zadel biedt plaats aan 2 personen
  • Gewicht- Fietsgewicht 35kg met batterij
  • Max gewicht- 125kgs

Pluspunten

  • Een van de meest betaalbare e-bikes op de markt
  • Zadel ontworpen voor capaciteit voor 2 rijders
  • Banden van 51 cm hebben een lager zwaartepunt, waardoor het een meer aerodynamisch motorontwerp is
  • 750w Bafang achternaafmotor is stil en krachtig
  • Standaard 52v heavy duty batterij met 13Ah en 19Ah opties
  • Heeft zowel gas- als trapondersteuning
  • Hydraulische schijfremmen van 180 mm met cilinder zijn stil en responsief.
  • Lading/berijder gewichtslimiet van 125 kg
  • Deze fiets is ontworpen om eruit te zien als een crossmotor met een lang zadel, een lage wielbasis en dikke banden.

Nadelen

  • De fiets is zwaar. 35 kg totaal gewicht met batterij
  • Ongebruikelijk frameontwerp is misschien niet voor alle rijders aantrekkelijk
  • Bij fel licht is het display moeilijk te zien en te klein.
  • Geen afstelpunten op zadelpen of zadel; standover-hoogte kan voor sommige rijders te hoog zijn

Functies

  • 13 of 19,2 Ah Extended Range 52volt Battery Juiced Bikes biedt twee batterijkeuzes op de CityScrambler. Je hebt de mogelijkheid om te kiezen voor het basismodel met een 13.Amp/uur batterij, of de upgrade naar de 19Ah. Deze krachtige batterij is 52 volt. De combinatie van de 52v accu en 19Ah zorgt voor een groter bereik en meer vermogen. Hieronder staan geschatte bereiken:
    52v/13Ah tot 42 mijl met alleen gas (16mph).
    52v/13Ah voor maximaal 53 mijl met niveau 3 trapondersteuning (16 mph).
    52v/19Ah tot 68 mijl met alleen gas (16mph).
    52v/19Ah tot 78 mijl met niveau 3 trapondersteuning (~16mph)
  • 750w Bafang achternaafmotor, 80Nm (20 Amp Peak Controller) Deze achternaafmotor van Bafang is van hoge kwaliteit en past goed bij de verbeterde 52v batterij. Om de elektrische stroom door ongeschakelde achternaafmotoren te beheren, is een controller vereist. De controller is weggestopt onder het zadel. Achternaafmotoren brengen het gewicht laag en achter op de fiets, wat de gewichtsverdeling kan compenseren. Het sportieve frame van CityScrambler heeft een wielbasis van 51 cm, waardoor het zwaartepunt voor de veiligheid laag blijft.
  • 180 mm Hydraulische schijfremmen Hydraulische remmen reageren snel op het verkeer. Hydraulische remhendels vereisen minder kracht dan mechanische remmen. Ook slijten hydraulische remblokken gelijkmatig in de loop van de tijd om de remprestaties te behouden. Het responsieve remmen van de CityScrambler maakte indruk op ons.
  • LCD Advanced Matrix Display Het LCD geeft de rijmodi van Eco-1-2-3-Sport-Racing weer. Het LCD-scherm geeft ook de levensduur van de batterij, het voltage en het wattage weer, evenals de afstand. Modi worden in grote aantallen digitaal weergegeven, maar de metrische gegevens die kleiner en moeilijker te lezen zijn, zijn dat niet. Het LCD-scherm kan ook moeilijk te zien zijn bij fel licht.
  • Front Coil Suspension Vorkvering met instelbare vergrendeling voegt net een beetje veerweg toe aan de voorkant voor meer rijcomfort. U kunt de vering aanpassen aan uw gewicht en terrein. Deze fiets kan zowel voor stadsritten als voor licht off-road rijden worden gebruikt. Juiced biedt een verbeterde offroad-kit als je geïnteresseerd bent in crossmotoren.
  • Pedal Assist en Twist Throttle Throttle twist geeft de rijder wat meer controle over alleen de trapondersteuning. Beide systemen kunnen snelheden tot 28 mph halen. Omdat de CityScrambler is ontworpen als een cross-over tussen een crossmotor en een stadsforens, is het fijn om beide voedingssystemen te hebben. Het voelt natuurlijk aan om het gaspedaal te gebruiken als de geprefereerde krachtbron, aangezien het frame meer op een motorfiets lijkt dan op een standaardfiets.
  • Shimano-aandrijflijn met 7-speed naafmotoren is beperkt tot een overbrengingsverhouding van 1-7, dus 7-snelheden zijn standaard. De Shimano-componenten werken soepel op de CityScrambler om een vloeiend gevoel onder de voeten te creëren. Trapondersteuningsmodi zijn naadloos geïntegreerd in de versnellingen, waardoor ze stil en gebruiksvriendelijk zijn.
  • Geïntegreerde LED-koplamp; Achterlicht op AA-batterij Het LED-voorlicht is geïntegreerd in de fietsbatterij. Achterlicht heeft een aan/uit schakelaar en werkt op twee AA batterijen. De CityScrambler heeft geen achterlichtintegratie of remlicht. Dit is een probleem. Omdat het een crossover-fiets is die bedoeld is voor gebruik in de stad, zien we graag een geïntegreerd, op de rem reagerend achterlicht.
  • Extra lang zadel biedt plaats aan 2 personen Twee rijders kunnen gemakkelijk plaatsnemen op het extra lange banaanvormige zadel van de CityScrambler.

Diepgaande Beoordeling

Uitvoering

De Juiced Bikes CityScrambler is een pittige e-bike met een retro, motorachtig frame. Juiced Bikes bouwt high-speed e-bikes en de CityScrambler is een unieke combinatie van een motorframe ontworpen voor gebruik in de stad. De brede banden van 51 cm en het sportieve frame brengen jou (en een vriend) snel en comfortabel door stadsstraten of de paden op.

Elektrisch Systeem

Klasse 3 Fiets: Trapondersteuning en Throttle on Demand tot 28 mph
CityScrambler biedt 6 trapondersteuningsmodi die de cadans van de rijder verbeteren.
kracht naar behoefte.
0: Geen ondersteuning
Eco: Minimale ondersteuning
1: Matige ondersteuning
2: Extra ondersteuning
3: Meer ondersteuning
Sport: Alle kracht om te klimmen
Race: Topsnelheid voor korte spurts. Er is ook een gaspedaal voor een extra kick. U kunt alleen de gashendel gebruiken als u wilt rijden zonder te trappen, hoewel dit meer batterijondersteuning vereist. Het gaspedaal is een beetje gevoelig bij lage snelheden, dus het is het beste om eerst te beginnen met trappen en dan gas toe te voegen. Er is geen vergrendeling op het gaspedaal, dus start het gaspedaal niet vanuit een gestopte positie, omdat de fiets de neiging heeft om naar voren te slingeren.

750w Bafang achternaafmotor, 80Nm (20 Amp Peak Controller)
Bafang maakt kwaliteitsmotoren en de CityScrambler achternaafmotor levert 750 watt met een maximaal koppel van 80Nm. Bafang-motoren zijn stil, dus de geluidsproductie van de CityScrambler is minimaal. Hoewel het lijkt alsof de fiets tijdens het hardlopen een luid brul maakt, is deze fiets eigenlijk vrij stil. De aandrijflijn start snel en geeft je een snelle machine. Het duurt niet lang om op snelheid te komen. Het motor-/accusysteem kan krachtig genoeg zijn om het fietsgewicht van 35 kg te compenseren, zodat u snel snelheid kunt bereiken en behouden. De snelheid kan een beetje worden vertraagd als u alleen gas geeft, vooral bergopwaarts. Maar met een beetje trapondersteuning is er genoeg kracht om je voort te bewegen.

52v batterij

De 52 volt batterij in de CityScrambler is groter dan de standaard 48 volt die je normaal gesproken op fietsen in deze prijsklasse ziet. Hoewel de grotere batterij iets meer weegt, biedt deze meer kracht en bereik, zodat u langer kunt werken zonder op te laden. Een optionele upgrade naar een 19Ah-batterij ten opzichte van de standaard 13Ah-batterij zal het bereik met ongeveer 50% vergroten Juiced raadt aan om het batterijvermogen tussen 20-80% te houden voor een maximale levensduur van de batterij. Bewaar uw batterij ook op 50% vermogen als u een tijdje niet gaat rijden. Juiced plaatste de 52 volt batterij langs de onderbuis om het gewicht van de achternaafmotor in evenwicht te brengen.

Componenten

7-speed Shimano-aandrijflijn
De Shimano-cassette, shifters en derailleur zijn van hoge kwaliteit en zorgen voor gemakkelijk schakelen. De soepele overgangen tussen versnellingen maakten indruk op ons. De fiets schakelde soepel tussen versnellingen.

Hydraulische remmen van 180 mm
De CityScrambler gebruikt hydraulische Tektro-remmen voor een snelle, responsieve stilstand die niet zwaar is voor de aandrijflijn. Een fiets voor deze prijs moet volledig hydraulische remmen hebben. Kwaliteitsremmen compenseren de 28 mph (of meer) die mogelijk is op de CityScrambler, zodat je een goede remkracht hebt, zelfs bij hogere snelheden.

De Double Chain Guard beschermt en handhaaft de uitlijning van de ketting. Omdat deze fiets gebruikt kan worden voor licht off-road rijden, voorkomt de dubbele kettingkast dat de ketting valt en beschermt hij tegen terugkaatsend vuil. We merkten dat in de hoogste versnelling de ketting vrij dicht bij de achterband komt. We voelden of zagen echter geen contact tijdens het rijden, dus de dubbele beschermer houdt de ketting goed op zijn plaats.

Remhendels zijn gevoelig, zodat u de lichte druk kunt aanpassen wanneer dat nodig is om de snelheid te matigen. Een snelle tik op de remmen schakelt elke trapondersteuning of gaspedaalkracht uit om de snelheid veilig te verlagen

Frame En Banden

City Scrambler Frame is een stevige aluminiumlegering. Het frame is vierkant in plaats van driehoekig, met een lange, brede zitting en geen verstelpunten. Er is geen manier om het zadel te verhogen of te verlagen en er zijn geen opties voor een instapframe. Deze fiets is voor rijders die houden van het gevoel en de uitstraling van een motorfiets, maar er toch mee door de stad willen rijden.

Voorwielophanging die vergrendelbaar en verstelbaar is. Dit voegt de broodnodige schokabsorptie aan de voorkant toe, omdat de banden op de CityScrambler iets kleiner zijn. U kunt de vering naar behoefte aanpassen op basis van uw terrein. Zelfs voor forenzen in de stad kan voorwielophanging een geweldige toevoeging zijn. Deze vering verbetert het comfort onder alle rijomstandigheden.

Innova racebanden.
Het CityScrambler-frame ziet eruit als een motorfiets totdat je van dichtbij komt om de banden te evalueren. De CityScrambler is niet zoals zijn neef, CampScrambler. Het is ontworpen om off-road te crossen. Het heeft echter mag-wielen en Innova-racebanden. Deze banden hebben minder grip en zijn soepeler, wat zorgt voor meer kilometers in de stad. Comfortabel en koel dankzij de 11 cm brede banden.

Zadel

Het frameontwerp is uniek op de CityScrambler, dus het zadel heeft een andere vorm dan standaard e-bikes. De zitting is 30 cm lang, 8 cm dik, loopt iets taps toe aan de voorkant en kan niet omhoog of omlaag worden versteld.

De afstand van de bovenkant van je stoel tot het onderste uiteinde van de pedaalkruk is 74 cm.
De volledige standover-hoogte is 79 cm van de grond tot de onderbuis. Standover-hoogte aan de bovenkant van de stoel is 86 cm. Deze statistieken kunnen niet worden aangepast. Houd er rekening mee dat er voor kortere rijders meer wrijvingspunten kunnen zijn tussen het zadel en de binnenkant van het dijbeen tijdens het trappen. Ook is de standover-hoogte een beetje hoog en kan deze niet worden aangepast, dus de standover-hoogte kan te hoog zijn voor rijders onder de 13 cm13 cm. Om de fiets veilig te gebruiken, adviseert CityScrambler een minimale hoogte van 13cm10 cm.

Lichten

Geïntegreerde achterlichten van 1050 lumen werken op batterijen.
Achterlichten zijn niet geïntegreerd in de batterij. Ze werken op twee AA-batterijen en moeten aan/uit worden gezet. Voor forenzen in de stad geven we de voorkeur aan geïntegreerde remgevoelige achterlichten.

Lading/Accessoires

De CityScrambler heeft geen laadruimte. Afgezien van de lange bananenstoel, is er geen achter- of voorrek. Je kunt misschien tassen of manden met bungee-koorden aan de bovenkant van het zadel bevestigen, maar het is hier echt niet voor ontworpen. Juiced biedt geen vracht-add-ons die we konden vinden. Dit is een geweldige fiets voor een of twee personen, maar het is niet de beste fiets om vracht te vervoeren.

Accessoires En Aangepaste Opties

  • Juiced Bikes biedt een upgrade-controller die u apart kunt aanschaffen voor degenen die hebben geklaagd over een beperkte controllercapaciteit.
  • Spatborden zijn niet inbegrepen. Je moet fenders van Juiced kopen als een add-on.
  • Er zijn beperkte (indien aanwezig) vrachtopties voor de CityScrambler.